cold gray

cold gray

معماری که
نقاش شد و
آنقدر کشید و کشید و کشید که
رنگش پرید.

رسالت یک خواهر ۱

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

خواهر هستم. خواهری که تا به حال برادرکم من را به اسم صدا نکرده است.

خواهر هستم. نمیگذارم برادرم مثل من تنها به دنیا بیایید. تنها باشد . و تنهایی از او ادمی بسازد که هیچ جایی را جز اتاق خودش دوست ندارد. نه! نمیخواهم برادرم مثل من باشد.نمیخواهم مثل من حداکثر تحملش از بودن در یک جمع دو ساعت باشد. نمیخواهم آدم ها برایش غیر قابل تحمل باشند. نمیخواهم به تنهایی به کافه برورد. نمیخواهم به تنهایی سرمیز شام بنشیند. تنها رستوران برود و تنها قدم بزند. نه! نمیخواهم بیشتراز این که با دیگران حرف بزند با خودش حرف بزند. 

دهه هشتادی؛ منو از این به بعد فقط بیار اینجا

آئورا: چرا؟

دهه هشتادی : اخه رنگم سفیدتر میشه! کافه ها پوستمو سیاه تر میکنن

ائورا: ای گوذزیلای من :))

دهه هشتادی: آبجی؟

ائورا: جان

دهه هشتادی: اینجا چرا اینطوریه ؟

آئورا: :)) قشنگه که! فقط برای قشر متوسط و متوسط به پایینه

دهه هشتادی: هیجان انگیزه!

آئورا: چی؟

دهه هشتادی: این که توی یه فستفودیه متوسط به پایین غذا بخوری !


 

آئورا: شما اون رو به رو بشین

دهه هشتادی: نه! من دوستدارم کنارت بشینم

آئورا : :) مهربونم..

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
witch aura

نظرات (۸)

۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۹ مستر آکولاد
با دهه ی هشتادی فانتا میخورید نوش جان :)
:آئورا
:)
خواهر بزرگ بودن یعنی جای دو تا آدم درد بکشی..
سخته، تلخه، غمگینه.. و عاشقانه
:آئورا
سخت؟ تلخ؟ غمگین؟ نه:× حداقل برای من اینطوری نیست خورشیدجان :)

درد نمیکشم که :دی
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۱ بهار پاتریکیان D:
میبینی ما گودزیلا ها چدر خوبیم دلارام ؟! *_______*
:آئورا
عشقید خب شماها همتون :))

برو بگیر بخواب بچه جون !
کاش منم با داداشم اینقد خوب بودم !
:آئورا
:))خوب باش خب
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۸ بای پولار
خوش به حال دهه هشتادی که خواهر بزرگ داره. خیلی خوبه، خیلی...
حیف که من نداشتم.
:آئورا
:)) اخ ای من هم نه خواهر بزرگتر داشتم نه برادر بزرگتر!
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۰ زهیر خنیاگر
خیلی خوبه انقد به داداشت نزدیکی ...
در مورد جمع هم دو ساعت به نظرم تحملت بالاس ... من نیم ساعت نهایتش ... اگه تو مسیرم جمعی آشنا باشه مسیرمو تغییر میدم ... غیر قابل تحمله
:آئورا
:))


آخ گفتی!
من خب یه کم مردمی ترم :))
حالا خوبه خواهر داره
ما که کلا تک فرزندیم چی بگیم
تنهایی میریم کافه
رستوران
پارک
و...
:آئورا
:)
میتونم بگم خوش به حال داداشت فقط همین و بس خوش به حالش که خواهر مهربون داره که میبرتش رستوران نمیزاره تنهایى جایى برود 
خوش به حال برادرت
منم یه دهه هشتادیا اما برادرم ازم بزرگ تر و دهه هفتادیه دلم خوشه یه بار باهام با محبت صحبت کنه یا بگه ابجى تا حالا بهم نگفت ابجى یا خواهر 
بازم میگم خوش به حال برادرت
:آئورا
:)
نه حالا اونقدرام خوش به حالش نیست عزیزم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">