cold gray

cold gray

معماری که
نقاش شد و
آنقدر کشید و کشید و کشید که
رنگش پرید.

زمین با من حرف بزن ۱

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

ای کاش می شد

زمین جنگل پوش استانم را

مین گذاری میکردم

مین هایی برای آشغال هایی که

آشغال هایشان را

روی زمین میریزند.

زمین احتیاج به اصلاح نژادی دارد...

پ ن : دست برادرم را گرفته ام. ماشین را روشن کرده ام. به جنگل زده ام. کیسه ی زباله را به دستش داده ام و باهم ساعت ها شروع به تمیز کردن جنگل کرده ایم. آتش های روشن را خاموش کرده ایم.و درمورد درخت هایی که چیپس نمیخورند . رودخانه ای که سیگارنمیکشد رودخانه ای که ماست نمیخورد. زمینی که تخمه نمیخورد حرف زده ایم. درمورد این که انسان ها چقدر احمق هستند. نه !‌چقدر گاو هستندکه این چیز های ساده را نمیدانند و به جنگل چیپس و پوست و ماست و نوشابه تعارف میکنند و به زور در حلقومش فرو میکنند!

تا جایی که زورمان میرسید تمیز میکنیم. از یک جایی به بعد نمیرسد. عکس میگیریم!

این کار همیشگیمان است. کار همیشگیه منو دهه هشتادیم .

پست های زمین با من حرف بزن را لطفن دنبال کنید. اگر گلستانی هستید با ما درمیان بگذارید. باید یک کمپ درست کنیم. مسئولین اینجا وقتی که نمیتواند جنسیت گورخر را تشخیص بدهد انتظار دارید کاری به حال جنگل ها بکند؟!‌

پ ن بی ربط:اوکی! اشکالی ندارد!‌با ماشینم عکس بیندازید ولی دیگر به صاحبش فحش ندهید!‌و به ماشین لگد نزنید. شاید مالکش همون دور و اظراف باشد!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
witch aura

نظرات (۱۳)

لایک
ما شنونده های خوبی نیستیم...هیچوقت نبودیم...
:آئورا
منو داداشم که عملی ایم! :دی
حیف گلستان نیستم
وگرنه شاید قبول میکردم
گرچه حوالی ما هم دست کمی نداره
گاهی با بچه ها میریم تفریحی جمع میکنیم
:آئورا
:)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۵ کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم مطالبت عالیه.من تو رو دنبال کردم تو هم لطفا منو دنبال کن.بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن
:آئورا
:/
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۹ زهیر خنیاگر
با نهایت تأسف از این قشر بیشعور کم نیستن تو ایران
:آئورا
حرص نخور
نایلون دستت بگیر و بیوفت به جون آشغال های طبیعت :)

۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۵ زهیر خنیاگر
حتما ... بیشتر وقتا میبینم جمع میکنم ولی به عنوان یه حرکت دست جمعی با چندتا از رفیقام حتما اینکارو میکنیم :)
:آئورا
:)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۹ بای پولار
خسته نباشید و دست مریزاد رفتگران طبیعت.

چی بگم که من وقتی می آم استان های شمالی بیشتر دلم می گیره تا اینکه باز بشه. بس که آشغال ها جلوی چشمم رژه می رن تا زیبایی های طبیعت...
:آئورا
خودت ک میدونی گلستان چطوریه از خیابون های اصلی بزنی بری فرعی میبینی عه! تو جنگلی :))

ما خونه هامون رو انگار داریم تمیز میکنیم ...
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۴ مستر آکولاد
:|
آفرین به شما ها
:آئورا
:)
سلام آئورا

اول اینکه خیلی خوشبختی که جایی به اون خوبی زندگی میکنی. میتونی ماشین و برداری و به جنگل به زنی... چون من اینجا توی شهرم نهایتا میتونم ماشین و بردارم و به سیم آخر بزنم. ازین جهت فوق العاده یکجا حسودی کردم. :)
از طرف دیگه خیلی خوشبختی چون ذهنت دغدغه داره. منفعل نیست...
و این دغدغه مندی به قدری خوبه که نمی تونی تصورشو بکنی.

ما هم اینجا توی شهرمون از همن بیشعور ها داریم تا دلت بخواد. اصلا احتمالا بیشعور های شهر خودمون یک سفری به شهر شما داشتن و حسابی از خجالت طبیعت در اومدن ... من از طرفشون از زمین عذرخواهی میکنم و از توعم بابت این حرکتت تشکر میکنم. 

:آئورا
:)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۹ کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم مطالبتون عالیه ازت یه خواهشی دارم لطفا بیا و منو دنبال کن.خیلی سادس بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن عزیزم
:آئورا
:///
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۴ کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم مطالبتون عالیه ازت یه خواهشی دارم لطفا بیا و منو دنبال کن.خیلی سادس بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن عزیزم
:آئورا
://
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۸ کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم مطالبتون عالیه ازت یه خواهشی دارم لطفا بیا و منو دنبال کن.خیلی سادس بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن عزیزم
:آئورا
:)
عزیزم منو ... ی شما خب :دی
دنبالت نمیکنم عزیزم نمیکنم!

"درمورد این که انسان ها چقدر احمق هستند. نه !‌چقدر گاو هستندکه "

حالا چرا بد و بیراه! گاو رو که نمیشه تربیت کرد. با این منطق کمپین و ... هم کار عبثیه.



:آئورا
:)
ای کاش پست را اول درست میخواندید و بعد کامنت میگذاشتید:)



گاو ها نمیفهمند. و آدم ها از نفهمیشان نمیدانند که زمین تخمه نمیخورد!..


من هم قصد ندارم گاو هارا تربیت کنم :) برایشان مین کار میگذارم :))
با غیر گاو ها به سمت جنگل میرویم :)






ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">